Algemene Voorwaarden Nagelsalon

Om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en hoogwaardige diensten te verlenen hebben we deze algemene voorwaarden opgezet.

De werktijden zijn: Ma – Do – Vr  07:00 tot 15:00u, Di 09:00 tot 16:00u.

Om de 3 weken op zaterdag van 09:00 tot 14:00u.

Buiten deze tijden zal er niet direct telefonisch gereageerd worden.

Werktijden zijn géén openingstijden, het kan zijn dat wij niet aanwezig zijn.

Ben je verhindert meld dit dan op werkdagen minimaal 48 uur van te voren. Anders zijn wij genoodzaakt 50% van de behandeling in rekening te brengen.

Bij meer dan 5 minuten te laat zonder ons te informeren wordt de afspraak automatisch geannuleerd en zijn wij genoodzaakt 50% van de behandeling in rekening te brengen in verband met de gereserveerde tijd.

Shilly Beauty Care heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigd. Diefstal wordt altijd gemeld bij de politie.

Bij bezoek aan de praktijkruimte ben je ervan op de hoogte dat er beeldmateriaal wordt opgenomen door middel van de beveiligingscamera’s.

Er worden geen kunstnagels en/of gelnagellak geplaatst onder de 16 jaar.

Eten, drinken en roken is in de salon niet toegestaan in verband met de hygiëne.

Huisdieren, kinderen en/of extra personen zijn in de salon niet toegestaan.

Cadeaubonnen zijn geldig tot en met 1 jaar na afgifte datum en zijn niet inwisselbaar tegen contanten.

Cadeaubonnen gelden niet in combinatie met andere acties.

Zowel pinnen als contant betalen is mogelijk, al hebben pinbetalingen onze voorkeur.

Er geldt een garantietermijn van 5 dagen, welke door de eigenaresse wordt beoordeelt.

Bij zwangerschap en medicatie vervalt de garantie.